یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

جمعه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۰۷ ق.ظ | علی | ۰ نظر

سلام بعضی از رحمت های الهی هست که اگه نباشه فلج کننده است حالا میفهمم من که از خودم فیلم میگرفتم و شاد میکردم یه عده رو، از رزق و روزی و دعای دیگرون بوده و برای افرادی خاص حالا میفهمم که چقدر اهداف دنیوی و کوتاهی دارم مثلا اگر یک ماه پدر و مادرم تنهام بزارن مثلا برن مسافرت اصلا نوع دیدگاهم به زندگی عوض میشه و اشکم درمیاد الان در رحمت خدام و دیدگاهم کوچیکه و واقعیت ها و سختی و رنج و چشم انتظاری مردگان رو درک نمیکنم و به اهداف دنیوی کوتاه و لذات دنیوی فکر میکنم ولی اگه سختی ببینم و خدا هدایتم کنه اهداف بلند و الهی و بعد از مرگ و اخروی برام ایجاد شده و آدم بزرگی میشم که دیدگاه الهی داره و دلش بزرگه و پناه میبرم به خدا و لذات معنوی اونوقت شادم میکنه و هرچه آدم بزرگتر شه دیدگاهش اخروی و اهدافش بلند و بزرگ میشه و دلش محکم و مطمئن و دنیا از چشمش میافته و حقیقت رو میبینه و ارتباط با ملکوت میگیره!!! البته یه چند روزیه مسجد رفتم و دعام کردن که این افکار به ذهنم میخورد!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی