یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۴۸ ق.ظ | علی | ۰ نظر

اینایی که عمل جراحی میکنن واجبه که مومن باشند اصلا دست خودش نیست مومن اینه که من خودم میخواستن بفرستنم تیمارستان هنوز یادمه بار اول بعد من خودم نمیومدم بعد دیدم ول کن نیستن یه آبولانس رفت دیگه کار به پلیس کشید ولی من قبلش یه کارد بزرگ تو آشپزخونه زیر پتویی چیزی قایم کردم رو تخت رفتم با لب تاپ کار کنم که یعنی حالم خوبه و این چاقوی بزرگ رو برداشته بودم که اگه با زور خاستن ببرندم بگم جلو نیاین وگرنه خودمو میکشم آقا پلیس اومد تو اتاق دیگه دست خودم نبود نمیتونستم کارد رو بردارم اصلا تا جایی که پلیسه اومد رو تختم گفت دوتا بودن اون یکی هم گفت علی آقا ما مخض خودت اومدیم و پلیس دیگر هم نشست کنارم گفت یا با زور میای یا این آمپول رو باید بزنی خلاصه نشست روی کار زیر پتو خلاصه منم دست خودم نبود که اینکاره نبودم حتی گفتم آقای پلیس شما روی کار نشستی!!! خلاصه خنده داره ولی میگم کسی که مومنه که نمیتونه اسلحه بر بی گناه بکشه دستش کار نمیکنه اینا خغلی شقی هستند که سر میبرند تو عراق و سوریه البته نه اینکه مومن باید دست به اسلجه نزنه بله زن میترسه و البته اگر خشم و غضب نداشتیم که نمیتونیم اصلا به دشمن الله حمله ور بشیم! و حضرت علی (ع) مهربانترین آدم و بشر و کیف بشر ایشان در جنگ به ذات طرف نگاه میکرد که بچه ای نسلی که خوب باشه و به دنیا خواهد آمد مثلا تو روزگار ما در وجودش هست این بعدا میکشتش یا زنده نگه ش میداشت اصلا این چیز اتفاق نیافتاده یعنی بجه ی این کافر در تقدیر الهی ثبت نشده پیش فرشتگان اگر قراره کشته بشه خوب اگر بمیره که فرشته ها شاید بدونن ولی دیگه نسلی وجود نداره که فرشته ها خبر داشته باشن یعنی اگر کافره بمیره خوب اینجا فرشتگان ممکنه بدانند ولی وقتی در آینده نسلی وجود نداره که بخواد باشه الان حقیقتا دیگه فرشته از کجا میدونه اون چیزی که امام علی (ع) میدانست!!!؟ چقدر دقیق است امام علی(ع) این معجزه ی بزرگی هم هست!! یعنی عالم تو دست امام علی (ع) هست و بوده و خواهد بود همه تحت نظریم و گواهی میده ایشان! راحت میتونه مارو عوض کنه میتونه کار کنه که هیچ فرشته ای کما اینکه قراره عذابمون بده  نده و خواستن از ما امامان را دوست بداریم برای رستگاری خودمون لذا طرف نطفتا و ذات خرابش اصلا نمیزاره حبی نمیمونه اینه که میگن با علی(ع) باش قدر علی زمانه یغنی رهبر عزیزمون رو بدان که ظاهری و باطنی شبیه به حضرت هستند بعد ما ول کردیم که ولایت فلانه این نیست اینکه نمیشه امام علی(ع) هم در زمان خودش دست بسته بود و اختیار الهیش رو گرفتند اصلا دستش رو بستند هم!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی