یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۱۱ ق.ظ | علی | ۰ نظر

خوب جدیدا چند تا سیر دارم یه مدته قلیون با نوحه میزنم سیر نماز هم دائمه که نماز میخونم بعد دیگه سیر کلیپام هم دائمه و سیر ها و تمرین های دیگری هم جدیدا دارم میزنم به رگ مثلا بلند کتاب میخونم و هم تو رختخواب به زنم فکر میکنم زنان زیادی میان که توضیح دادیم!!! اینکه آقا ماتو خیال خودمون پیش معشوقا بودیم که نه اینکه عارف شده باشم و زن شناس ولی دیدم واقعیاتش به ارضا نمیکشه لذا تصمیم گرفتم به یکی از معشوقه های جدیدم که چه میدونم کی بود به زل زده بودیم به هم   وداشتم در خیال به چشماش نگاه میکرد که اون زن چادریه تصرف کرد و جاشو گرفت که استادمه لذا همین هم مسئله بود و بیشتر تحریک میشدم و خوشبختانه انقدر شهوتم قوی نیست  که بخوام گناه آلود بشم ولی به هر حال فهمیدم که زن اولا درسته که دیرتر ارضا میشه دوما بله بیشتر از مردان که میخوان زود ارضا بشن زن مومن نیاز به محبت داره بیشتر از سکس البته شاید حدیث باشه که معطل نکنین زنان رو ولی زن مومن دوست داره محبت ببینه و یکی از راه هاش همینه که بشینن زل بزنن به هم و به صورت هم نگاه کنن و چشمای هم زن و مرد اینطوری بیشتر تحریک میشه و من قبل از اینکه بار سوم برم تیمارستان رفته بودم یه یک هفته ای خونه ی خالیمون و هک شده بودم بدجور سگ توروحم بود از بس جلوی مانیتور نوشتم و تحریک کننده بودم با لب تاپ جدیدم دیگه هک شده بودیم و روانی تا اینکه بردن منو تیمارستان و تجربه نداشتم که چه باید کرد خلاصه اون موقع یه چیزی که بهم گفتن این بود تو خلوت بهم القا شد که به نقطه ی حساس زن نگاه نکن یعنی عیب نداره زنی در تصور داشته باشی به پستانش نگاه کنی ولی به نقطه ی حساس زن کنجکاو نشو و نگاه نکن!!! خلاصه ما امشب هرکاری میکردیم ذکر میگفتیم ( یا احد  یا صمد) یا ذکرای دیگر چون توجه  هم به نقطه ی حساسشون بود که ارضا بشم و تجریک بشم در ذهن به جایی نرسیدیم و حتی بعضیاشون که خودشون راهنمایی میکرد یا میکشاندن و تحریک میکرد و نشون میداد ولی اونایی که قوی تر بودن پاکتر بودن دلشون میخواست به یاد هم باشیم خوب منم تجربه ندارم و خول بازی زیاد درمیارم اگه به یاد هم باشیم همیشه و تمرکز داشته باشیم به هم که قرص هام نمیزارن اشتباهم کمتر و تجربه بیشتر و یاریم میدن در زندگی معمولی لذا برای اینکه بیاد زنی کمکت بکنه زن مومنی باید با هم خلوت داشه باشین که گفتیم این زنان شرایطشون رو که شوهر ندارن و یا شغلشونه یا چیز دیگری لذا وقتی به چشمش نگاه میکردم میدیدم که تحریک شد و منو هم تحریک کرد و  خواسته ی شهوانیم بیشتر رسید!

لذا فیلمای نیمه برهنه ممکنه خوب باشه مخصوصا در یوتیوب البته فارسی سرچ کردم گوگل نبودش البته نباید به گناه بیافتیم و سنشو باید گذرانده باشه فیلم نیمه برهنه یا topless انگلیسی سرچ کردم در یوتیوب دوربین مخفی های مزخرفی داشت ولی آدم خنده ش میگرف فقط توروخدا مراقب باشین اگه جنبه ندارین نرین منم امشب به مخم زد که این مطلب رو نوشتم وگرنه ماهواره م نداریم!!!جوونیم دیگه جوانپسندم!در همین حد نیمه عریان راهمون دادن بمونیم پسا!فتنه نکنیم پس!و نماز خوندن هم فراموش نشه من خودم بیداری حس تقرب و ذهنی زیاد داشتم با ابالفضل العباس ع ولی تو خواب یه بار دیدم دوران مدرسه که پیش ایشان بودم و یه زنی که سینه هاش و پستانش معلوم بود سینی میوه ای رو آورد جلوم تعارف کنه که دیگه از خواب پریدم و محتلم شدم و رفتم حمام غسل و کفن!! اصن وقت نشد با حضرت همکلام شم یعنی اقدر ضایع شدم که رام ندادن و خعلی برام افت داشت!!چون ادعام میشد همش البته اون موقع یه عکسی از ایشان داشتم و مدام زل میزدم گریه میکردم برای گناهام البته اون موقه وضعم خراب بود و همه کار میکردم زیاد از فیلتر رد میشدم هر روز دیگه روزی یه بار تقریبا کارم بودش!و چیزی ذخیره نمیکردم عکس و فیلم چون هرروز توبه و نوحه و زاری و البته باز گناه ولی الان لامصب  احتلام برام رخ نمیده که!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی