یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

http://ali.bloglor.com/cat9.html

يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۵۰ ق.ظ | علی | ۰ نظر


دانلود متن شیشه ای

دانلود شعر لینک دو

http://s5.picofile.com/file/8131273284/89khoda_khoda.mp3.html

-----------------------------------------------------------------------

خدا خدا خدا خدا خدای من فدایت                                        بخور یه سیب خنده و بکن دوا برایت

هر از شبی که کرده ای به یاد من ثوابت                              بزن پریز تلفنت به سیم برق فازت

خدای من خدای من خدای من خدایم                                     بگیر تا کی رو من سوار کنم هنوز به پایت

برای ساعت دوازده و سه ربع به جایت                                بخور عزیز بخور عزیز گیرت نیاد چشایش

خدای من خدای من خدای من صدایت                                  کنم هنوز به روی پشم شیشه ای برایت

بزن بالا هر آنچه کرده ای صدا برایم                                  بزن به چارقد خودت یه سوزنی به پایت

خدا خدا خدا خدا کنم صدا دعایت                                          که بگذرد هر آنچه شد برای من سزایت

روم به خانه ای که آن بنا بشد برایم                                      بکش بکش به جای من سه پاکت سیگارت

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی