یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

asw

شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۴۵ ق.ظ | علی | ۰ نظر

خطرناکه که انسان با اونی که میدونه بالاتر از خودش هست اون با تو بسازه نه تو به اون البته عادت میکنه ولی خیلی زشت و بده مثلا همین مو سرچ کنی تو وبلاگ ربع گرجه که میخواستم یه خوره رب رو به کسی که یقین دارم بالاتر از خودمه تو خواب دادم حالا یا قرض یا چیزی نمیدونم بعد دیدم خودم ندارم پیشش رفتم و همونو ازش خواستم که داده بودم رب رو میگم خوب زشته تو خواب هم باشه البته مو تو خواب کارای زشت تر از این حروف رو کرده یوم که پاشدم کمی خوشحال شدم که خواب بوده کمی هم ناراحت که توی اون موقعیت قرار میگرفتم همینطور میشد که توی خواب دیدم بیداریم البته حرف من این نبود که شد بالخره این بود که آیا ما باید بسازیم به بالاتر از خودمون یا اون که مهربونتر از ماست باید خودش رو عادت بده بالاخره؟؟؟؟؟؟؟؟ و خیلی زشته که ما اونو تغییر بدیم حالا همش مریض شدن ایشان نیست این یه ضرر بزرگیه که ما وارد میکنیم اصولا کارای دیگم هست که ما خبر نداریم ولی تو من میدونم چی میگی میگی کی کارش اصولا درسته که ما دومیش باشیم تو به این کارا کار نداشته باش به زشتیش کار داشته باش یا صاحب الزمان دیگه.......

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی