یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

sv

شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۱۰ ق.ظ | علی | ۰ نظر

یا أَیهَا الَّذینَ آمَنُوا اجْتَنِبُوا کَثیراً مِنَ الظَّنِّ إِنَّ بَعْضَ الظَّنِّ إِثْمٌ وَ لا تَجَسَّسُوا
یه کم میخوام در مورد این آیه حرف بزنم که آیه ی معنی دار و عجیبیه یه خورده فکر کنیم از دیدگاه خود
یکی از ظن های رایج موجود در بازار کار چه در جاهای دیگه اخباری است که منعکس میشه که خدا میکه پروا کنید از بسیاری از اینا اخبار جهان نمیگیم کذبه مطلقه نه ولی تحلیلی است یعنی از دید یه نفر خاص میباشد یا چند نفر حالا میری نگاه میکنی اصلا این نبوده این همه صحبت شده این قسمتشو با تحلیل البته دارن رونمایی می کنن یا اصلا یه چیز دیگه بوده و یه چیز دیگه در اومده لذا صدای آمزیکا و ایران دو چیز متفاوت از یه خبر رو پخش می کنن حالا همش اخبار بیرون و تلوزیون نیست خدا میگه اگه اخبار رو گوش میدی بده ولی نه اینکه فکر کنی قضیه فقط همین بوده که پخش میشه منم میتونم یه طوری اخبار رو به شیوه ی صحیحانه منعکس کنم و گولت بزنم چه برسه بهره برداری کنم از خود خودت یا داد بزنم و صدامو بالا بیارم تا نظرها رو به خودم جلب کنم ولی نمیشه خوب بعد هم خدا میگه تجسس نکنید توجه که کنی خطاب برای مومنین هست مومنین هستند که کارشون گیر میکنه با این ها مومنین هستن که نباید گول بخورن وگرنه آدم های معمولی اخبار رو میشنون و باور می کنن به راحتی چیز خاصی که نگفتم یزار یه مثال زنم من خودم یه سریالی بود که اول گفتن بعد از ماه محرم سری جدیدش میاد من منتظر شدم دیدم نیومد یعد یکی دیگه گفت اول دی بعد دیدم نه جاهای دیگه میگن شنبه فکر نکنم بیاد جاهای دیگه گفتن بعد از ماه صفر قهوه تلخ میاد بالاخره کدومش من که همشو باور کردم و حالا معلوم نیست چون اخبار نیروی قوی در اذهان مردم دارن و شایعات هم زیاده نمیگم گوش نده نه ولی بدون یه جنبه های دیگه هم داره سعی کن واقعیت ها و سخنان خودشون رو بیشتر بشنوی و تجسس هم نکنی ها تا تحلیل ها و جز به جز کردن هاشونو و تحلیل ها رو که گناهه این کارا.

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی